کارگاه آموزشی «معماری سازمانی برای مدیران محصول»

kargah-amwzshy-mmary-sazmany-bray-mdyran-mhswl_image

در دومین کارگاه آموزشی رویداد StartEA با عنوان "معماری سازمانی برای مدیران‌محصول" که در تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۴ به صورت برخط برگزار شد، پس از معرفی مختصر مفاهیم مقدماتی معماری سازمانی، به تشرح نقش‌های ۳-گانه معماری سازمانی برای مدیران محصول پرداختم:

  • معماری سازمانی به‌عنوان رویکردی برای فرصت‌یابی (Opportunity Discovery)
  • معماری سازمانی به‌عنوان رویکردی برای مقیاس‌افزایی (Scale-up)
  • معماری سازمانی به‌عنوان رویکردی برای قابلیت‌سازی (Capability Building)